Наші новини

Міський конкурс інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів відбудеться цієї весни

Сьогодні, 14 березня, на засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради були затверджені Положення про організацію та проведення конкурсу і склад його експертної ради.

Згідно з Положенням, в конкурсі зможуть взяти участь неполітичні, неприбуткові, нерелігійні громадські об'єднання та благодійні організації.

Конкурс пройде у двох категоріях: «міні-проекти» (плановий обсяг фінансування з міського бюджету - до 100 тис. грн) та «великі проекти» (обсяг фінансування - до 200 тис. грн). Проекти можуть стосуватися проведення національних, міжнародних форумів, конгресів, виставок, фестивалів, конкурсів; заходів, спрямованих на удосконалення міської інфраструктури, підвищення інноваційної, інвестиційної привабливості міста, його позитивного іміджу на різних рівнях.

За умовами конкурсу, організація повинна бути зареєстрована і мати статус юридичної особи. У категорії «міні-проекти» можуть брати участь організації з будь-яким строком реєстрації, в категорії «великі проекти» - організації, зареєстровані не менше, ніж за два роки до дати оголошення конкурсу. Громадська організація може подати на конкурс не більше однієї проектної заявки в кожній з категорій, в тому числі в складі спільних проектів.
Комплекти конкурсної документації прийматимуться Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Харківської міської ради за адресою: пл. Конституції, 7 (1 пов., каб. 11). Заявки можна буде подавати після оголошення про початок конкурсу.

Нагадаємо, в 2017 році в Харкові пройшов перший міський конкурс інвестиційних проектів. У ньому взяли участь 35 громадських і благодійних організацій, які подали на розгляд експертної ради 37 проектів. Дев'ять кращих з них отримали гранти від 20 до 150 тис. грн. У конкурсі, зокрема, переміг проект Школи мультиплікації для дітей «Пізнай Харків», в якій діти можуть самі створювати мультфільми про рідне місто; проект з проведення тематичних квестів для школярів; проект зі створення міського інтернет-порталу з пошуку роботи, де харків'яни можуть розміщувати відео-резюме та брати участь у вебінарах з роботодавцями. Всього в міському бюджеті на фінансування кращих проектів було передбачено 1 млн грн. Автори семи проектів-переможців пройшли підготовку в Школі соціального проектування і грантрайтінга «Open Grants School», яка була організована до початку конкурсу (зараз стартує другий сезон школи).

Made on
Tilda