Наші новини

У Харкові відбулася четверта «Битва за легпром»

15 лютого 2019 року в Каразінській школі бізнесу відбувся черговий тренінг-практикум для представників легкої промисловості Харкова: «Битва за легпром!».

Тренінг з використанням технології управлінських поєдинків проводиться на регулярній основі з метою «прокачування» навичок ефективного ведення переговорів, вміння відстоювати свої інтереси для досягнення цілей. У тренінгу взяли участь представники швейних підприємств Харкова, дизайнери, виробники одягу, викладачі, студенти профільних навчальних закладів.

«Ми створюємо єдине поле для розвитку легкої промисловості Харкова. У Стратегії міста Харкова одним із пріоритетних напрямків розвитку економіки є взаємодія міської влади з наукою і бізнесом, завдяки цій співпраці ми можемо формувати якісних фахівців і розвивати галузь в цілому», – Вікторія Грецька-Миргородська, начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Харківської міської ради.

«Ми раді розвиватися разом, спільно навчаючись з метою формування конкурентного продукту. Беручи участь в подібних тренінгах представники УІПА отримують важливий досвід взаємодії з підприємствами швейної галузі, що дає розуміння актуальних напрямків розвитку швейної промисловості в рамках яких потрібно навчати студентів», – Олег Литвин, декан технологічного факультету Української інженерно-педагогічної академії.

«Розширюючи взаємодію Кластера легкої промисловості та дизайну з освітньою та практичною сферою галузі, ми залучаємо викладачів і студентів до участі у подібних заходах. Таким чином, ми формуємо сприятливе середовище і налагоджуємо коопераційні зв'язки для ефективної взаємодії та розвитку», – Олег Єгоров, виконавчий директор «Харківського Кластера легкої промисловості та дизайну».

Захід організовано громадською організацією «Харківський кластер легкої промисловості та дизайну», за підтримки Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради, Karazin Business School, Всеукраїнського рекламно-інформаційного журналу «Швейное Дело и Мода».




Made on
Tilda