Наші новини

Нова економіка: культурне та творче місто. Міський рівень - глобальний успіх. Формування бренду міста.

Креативні індустрії, бренд міста, культура та творчість - це лише деякі теми, які були обговорені на засіданні робочої групи у межах розробки стратегії міста Харкова.

“У майбутньому, креативні індустрії будуть складати вагому частку економіки будь якого міста та формувати його імідж, саме тому нам необхідно розробити концепцію розвитку данного напрямку у стратегічній перспективі. Врахувати можливі виклики та шляхи іх подолання та розробити конкретні кроки з формування іміджа міста Харкова як найкреативнішого міста України і закріпити їх у стратегії розвитку міста до 2030 року” - сказала у своїй вступній промові заступник директора Департаменту, начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів  Вікторія Вікторівна Грецька-Миргородська.

За словами керівника напрямку “бренд” міста Лазарєва Михайла Вікторовича, розглядаючи бренд міста та шляхи його формування необхідно вважати на те, що бренд міста повинен бути народним. 

Суспільну - ментальну трансформацію до креативних індустрій було освітлено у доповіді керівниці відділу реклами та брендингу Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Гужви Ольги Олексіїви. У своїй доповіді вона наголосила над необхідністю переходу від “made in Kharkiv” до “Create in Kharkiv” у стратегічній перспективі. 

Основними тезами, на яких наголосив Соболєв Олександр Валерійович - .о. ректора Харківської Державної Академії Дизайну та Мистецтв було те, що розглядаючи креативні індустрії та перехід соціуму до цієї моделі необхідно враховувати усі аспекти данної концепції, особливо у частині соціальної відповідальності.

На завершення доповідної частини члени робочої групи заслухали художника монументаліста, спеціаліста з паблік-арт програм Мініна Романа Сергійович. Основні акценти у його виступі були присвячені індивідуальним, унікальним особливостям нашого міста. Та професійному розвитку усіх учасників системи креативних індустрій.

В цілому в процесі обговорення учасники робочого столу проаналізували стан та темпи розвитку і проблемні та сильні сторони цієї галузі. За результатами обговорень сформовано базові тези які будуть оброблені науковим середовищем міста, обговорені із широкою громадськістю і включені до стратегії розвитку міста Харкова.

Стратегія міста
Made on
Tilda