Наші новини

Переможниця «Start Fashion» в номінації Folk Fashion розповіла про створення сукні для першої леді і чому фольклорна тематика актуальна для світової моди

Наталя Позднякова – переможець конкурсу молодих дизайнерів «Start Fashion» в номінації Folk Fashion, володар Гран-прі Молодіжного фестивалю «Краса і Мода» (м. Київ), учасниця показу українських дизайнерських суконь в Тунісі.

В рамках Міжнародного гендерного форуму, який проходив в Харкові 7 липня 2017 року, Наталія Позднякова представила свою колекцію. Сукня з цієї колекції вибрала для себе перша леді, яка брала участь у заході.

Наталя, як було усвідомлювати, що створене Вами плаття одягне перша леді?
Мені була надана велика честь створити сукню для Марини Порошенко. Про це я і мріяти не могла. Дуже пишаюся і захоплююся, що перша леді України активно підтримує українських молодих дизайнерів. Приємним сюрпризом для мене став той факт, що Марина Порошенко вибрала моє плаття для зустрічі з Дональдом і Меланією Трамп.

У конкурсі молодих дизайнерів Start Fashion ви стали переможцем в номінації, яка стосується фольклорної тематики. Чому автентичні образи вам близькі?
Колекція «Дотик ніжності» створена за мотивами українського народного костюма, вона містить елементи крою та орнаментики, характерні для традиційного гуцульського строю. Це колекція святкового вбрання. Чому я вибрала Folk style? Тому що цей напрямок близький мені. За часів всесвітньої культурної глобалізації, одяг в неповторному українському стилі є одним із способів підкреслити свою індивідуальність. Тому можна вважати, що Folk style поступово буде займати лідируючі позиції в колекціях дизайнерів.

Що дало Вам участь в Start Fashion?
Start Fashion, безумовно, дає можливість починаючим дизайнерам зробити перші кроки в світі моди. Цей проект – своєрідна реклама молодих талантів і хороший привід для корисних знайомств.

А чого, на Ваш погляд, не вистачає в навчанні, студентам, які вивчають дизайн?
У навчанні студентів-дизайнерів не вистачає, дійсно, спілкування з досвідченими колегами, не вистачає викладачів-практиків (оскільки переважно, вони, на жаль, теоретики), більш детального вивчення маркетингу і менеджменту. А це дуже важливо. Тому що недостатньо бути просто фахівцем. Необхідно ще вміти продавати свою творчість.

Made on
Tilda