Наші новини

«Kharkiv Fashion Business Days 2018»: харківське – це модно

Куди привернута увага експертів і стилістів, фешн-блогерів і найяскравіших представників світського життя під час днів моди?

Звичайно – це подіум. Так було завжди. До того часу, доки «Kharkiv Fashion Business Days 2018» не розбив це клеше про новий формат. На три дні, з 11 по 13 жовтня, проект об'єднав кращих представників моди, дизайну і легкої промисловості Східної України під одним дахом Арт-заводу «МЕХАНІКА» Інша Земля.

Проект став майданчиком, як для дизайнерських показів, так і для освітньої секції – Fashion Business Forum, де представники легкої промисловості могли послухати кращих профільних експертів.

«Саме такий формат став максимально корисним для всіх його учасників, і дав більше можливостей нашим дизайнерам і виробникам одягу», – зазначила ініціатор проведення заходу, начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Харківської міської ради Вікторія Грецька-Миргородська.

В рамках заходу також відбувся форум «ЛегПромЕкспорт», дизайн-маркет і виставка текстилю і спеціалізованого обладнання. В освітній секції взяли участь кращі експерти моди і бізнесу – Президент-Голова правління Асоціації «Укрлегпром» Тетяна Ізовіт, віце-президент Харківської торгово-промислової палати Інна Каутна, керівник «Karazin Business School» Володимир Родченко, бізнес тренер і troubleshooter Юрій Єлісєєв, директор представництва «SOFTORG» в Харкові Дмитро Котух, директор платформи «New Fashion Zone» Юлія Порядіна-Гривнак, керівник імідж-агентства «Milano Shopping Group» Олександра Моргун, експерт продажів в fashion-індустрії Ірина Агафонова та ін. На дизайн-маркеті осінньо-зимові колекції представили різні українські бренди – «Must have», «SOLH», «RASLOV», «K & S», «ORIGA» та інші марки модного одягу.

За словами координатора проекту Олега Єгорова, «Kharkiv Fashion Business Days» стали колаборацією міської влади, Асоціації «Укрлегпром», Харківської торгово-промислової палати, досвідчених виробників і модельєрів. Це дало можливість познайомити і налагодити діалог між усіма учасниками не тільки під час проведення проекту, а й за його межами.

Під час «Kharkiv Fashion Business Days» у організаторів народився меседж «Харківське це модно», який на їхню думку може стати слоганом фешн-індустрії Харкова.

«Більш того, потрібно пропагандувати це на весь світ. Наша співпраця дає свої результати. Я рада, що ми створюємо майданчик для обміну досвідом, нових ідей, натхнення наших дизайнерів. Тут можна отримати відповіді на свої питання і разом знаходити нові шляхи для розвитку», – зазначила Вікторія Грецька-Миргородська.

На підтвердження головної ідеї «Kharkiv Fashion Business Days» Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів міської ради, Харківський кластер дизайну і легкої промисловості та Українська асоціація легкої промисловості підписали меморандум про співпрацю. Тепер у харківських дизайнерів і виробників з'явилася можливість захищати свої права та інтереси, першими дізнаватися про новини законодавства в профільній сфері та виходити на внутрішні українські та зовнішні міжнародні ринки.

В рамках колаборації між «KFBD» та IX Міжнародною агропромисловою виставкою і форуму з розвитку фермерства «Агропорт Схід Харків 2018» 11 жовтня в ресторані «Дубровський» відбувся показ-перфоманс переможців I Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів одягу «Start Fashion» і резидентів «Ukrainian Fashion Week» – бренд «2L Factura», які представили колекцію «ПРАска». Дует дизайнерів Лана Тесленко та Олена Горбачова взяли за основу колекції відмінні риси українського національного костюма. Декоратори відтворили картину українського пейзажу з пшеничним полем.

На Арт-заводі «МЕХАНІКА» для Fashion Show організатори створили один з найбільших подіумів у Східній Україні. На ньому свої колекції представили фіналісти Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «Start Fashion», яких відзначили на «Ukrainian Fashion Week» – Яна Марковська, Лідія Литвинюк та Катерина Гелла; учасник «Milan Fashion Week 2017», дизайнер з Італії Susanna Silicani; «Nataly Design» з Данії; торгові марки «Raslov», «MODUS» і «ORIGA»; бренд жіночих аксесуарів «Iris by Primrose»; Ательє Наталії Бурлуцької; «Ludmila Tkani»; бренди «MaKha» і «SOLH». Також пройшов показ одягу для лікарів «Zoryana style». А дизайнер Костянтин Пономарьов представив «італійську» колекцію «Collezione Milanese 2019» (хутро для нових шуб «Чарівні Хутра» спеціально вибирали на одній з найбільших виставок у світі – «Mifur», яка щорічно проходить в Мілані).

Особливу увагу глядачів і громадськості привернув показ двох інклюзивних колекцій. Проект реалізували молоді дизайнери – студенти Харківської державної академії дизайну і мистецтв і громадська організація «Креавіта». У показі взяли участь 12 дівчат з обмеженими можливостями, в тому числі – харків'янка, чемпіонка Зимових Паралімпійських ігор 2014 року з лижних гонок Людмила Павленко, віце-президент громадської організації інвалідів «Креавіта», тенісист Олена Шингарьова і чемпіон Європи з фехтування серед спортсменів на візках Анна Пашкова.

Закрила серію осінніх днів «Kharkiv Fashion» святкова вечірка.











Інформація взята з shikolad.com.ua

Made on
Tilda