Наші новини

Організатори розповіли, як оформити заявку на конкурс іміджевих проектів

Консультація з оформлення проектної заявки та складання фінансової звітності на Міський конкурс інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів 2018 року пройшла сьогодні, 10 травня, в Харківській міській раді.

Про те, як правильно оформити проектну заявку, фінансовий звіт, учасникам конкурсу розповіли начальник управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів міськради Вікторія Грецька-Миргородська, головний бухгалтер управління Вікторія Магон та голова експертної ради конкурсу Олег Кулініч.

Вони нагадали, що прийом заявок стартував 4 квітня і завершиться 15 травня. Основними учасниками конкурсу стануть слухачі Школи соціального проектування і грантрайтінга «Open Grants School», фінальне заняття якої відбудеться 13 травня. Як зазначила Вікторія Грецька-Миргородська, саме після завершення навчання в школі буде подана основна маса заявок. Всього на конкурс очікують близько 20 проектів.

«Основний критерій відбору проектів - щоб вони були іміджеві та охоплювали якомога більшу кількість людей або ту цільову аудиторію, для якої вони стануть унікальними і необхідними. Експертна комісія розглядає якість проектної заявки, її бюджетний запит, а також скільки автори проекту готові в нього вкласти, оскільки як мінімум 1/3 коштів учасники повинні знаходити самостійно, а інші витрати з реалізації проекту фінансуватимуться вже з міського бюджету», - пояснила Вікторія Грецька-Миргородська.
При цьому голова експертної ради підкреслив, що одночасно з конкурсом інноваційно-інвестиційних проектів у Харкові стартував новий конкурс проектів - «Бюджет участі», і бажаючим взяти участь у цих заходах важливо їх розрізняти.

«Це два абсолютно різних конкурси, які об'єднує тільки те, що вони фінансуються з бюджету міста і спрямовані на розвиток Харкова. В «Бюджеті участі» можуть брати участь як організації, так і окремі жителі міста. Тут немає експертної комісії, є робоча група, яка виконує суто технічні функції. Рішення, який з проектів буде профінансовано, приймається на підставі прямого голосування жителів міста. За проектну ж заявку, яку громадські організації подадуть на конкурс іміджевих проектів, будуть голосувати тільки члени експертної ради», - зазначив Олег Кулініч.

Нагадаємо, конкурс іміджевих проектів пройде в двох категоріях: «міні-проекти» (плановий обсяг фінансування з міського бюджету - до 100 тис. грн) і «великі проекти» (обсяг фінансування - від 100 до 200 тис. грн). Проекти можуть стосуватися проведення національних, міжнародних форумів, конгресів, виставок, фестивалів, конкурсів та заходів, спрямованих на удосконалення міської інфраструктури, підвищення інноваційної, інвестиційної привабливості міста, його позитивного іміджу на різних рівнях.

Згідно з Положенням, у конкурсі можуть взяти участь неполітичні, неприбуткові, нерелігійні громадські об'єднання та благодійні організації. Вони повинні бути зареєстровані і мати статус юридичної особи. У категорії «міні-проекти» можуть брати участь організації з будь-яким строком реєстрації, в категорії «великі проекти» - організації, зареєстровані не менше, ніж за два роки до дати оголошення конкурсу. Громадська організація може подати на конкурс не більше однієї проектної заявки в кожній з категорій, в тому числі в складі спільних проектів.

Комплекти конкурсної документації приймаються в Харківській міській раді за адресою: пл. Конституції, 7 (1 пов., каб. 11).

З більш детальною інформацією про конкурс та необхідні документи можна ознайомитися за посиланням на нашому сайті.
Фото з сайту Харківської міської ради.

Made on
Tilda