Наші новини

UNIT.CITY

Маркетинг – професія креаторів, з цим ніхто сперечатися не буде. Багато спеціалістів на якомусь етапі стикаються з ситуацією, коли робота починає обезцінюватися. Мовляв, «ось Пашка сидить і програмне забеспечення для Google пише, а я тут думаю який шрифт на креативі буде краще кидатися в очі».

І щоб зменшити кількість вигорівших мідлів, дослідження (https://kse.ua/ua/kse-research/kreativni-industriyi-vpliv-na-rozvitok-ekonomiki-ukrayini/) для вас:
– Щороку креативна індустрія приносить 4-6% ВВП України, що еквівалентно 117 млрд. гривень.
– Креативна індустрія забезпечила роботою 352 тисяч людей, що становить 3,8% всіх зайнятих осіб.
– Експорт або перепродаж креативних послуг у 2019 році склав $5,4 млрд і становив 30% загального експорту послуг.

Ще цікавий момент: багато країн розглядають (https://bazilik.media/kreatyv-reklama-i-dlia-choho-ukraintsiam-kannski-levy/) креативну індустрію як інструмент для відновлення депресивних територій. Це ті, де не можна нічого виробляти в традиційному варіанті і воно зараз просто займає місце. Гарний приклад – це UNIT.CITY, який побудований на колишньому Київському мотоциклетному заводі.

Тому, коли будете ловити депресняк з приводу того, що ви нічого корисного не приносите, повертайтесь до цього поста. І як казали класики, create whatever 💪
Made on
Tilda