Наші новини

2LFactura: конкурс Start Fashion – це можливість заявити про себе на всю країну

На головному подіумі країни – Ukrainian Fashion Week бренд 2LFactura 5 лютого представив свою нову колекцію Fake. За словами дизайнерів Лани Тесленко та Олени Горбачової, головна тема колекції – пошук себе як надзавдання для особистості серед сучасної мішури нових смислів.

Після участі в UFW дизайнери розповіли, як потрапили на головний український подіум і про те, чому необхідно брати участь в конкурсах для початківців дизайнерів.

Розкажіть про ваш показ на UFW. Наскільки складно брати участь у таких проектах?
На UFW ми запланували і просто пішли. Це виглядає просто, але не просто на ділі. На український тиждень моди щодня приходить безліч заявок. Але цей захід зі своїм стилем і рівнем. Тому організатори не розмінюються і відбирають кращих. Завжди. Приємно усвідомлювати, що ми в їх числі. Тим більше, що наші колекції з'являються на цьому подіумі вже вдруге. Це піднімає планку, задає рівень і робить нас дорослішими творчо.

Враховуючи, що ви вже вдруге берете участь в Ukrainian Fashion Week, чого ви кожен раз чекаєте від цього заходу?
UFW не дає визнання. Чекати треба, перш за все, від себе – висновків, оцінки та аналізу себе як креативної особистості, гармонії своєї творчості зі світом, натхнення, яке потім проявиться в нових колекціях.

Ви – харків'янки. Перші свої кроки, як дизайнерів, робили в конкурсі Start Fashion. Як вважаєте, такі проекти для початківців допомагають молодим талантам проявити себе?
Конкурси, однозначно, є першими кроками для молодого дизайнера, оскільки вони дають можливість зробити міні-проект своєї ідеї, продемонструвати її реалізацію на подіумі, отримати критику або оцінку. Після Start Fashion ми брали участь в конкурсі «Автограф» (м.Київ). Звичайно, обидва конкурси дали нам упевненість, що треба рухатися далі і ми прийняли тверде рішення – далі тільки Ukrainian Fashion Week.

Що стосується сучасного навчання дизайнерів в профільних вузах. На ваш погляд, чого не вистачає в навчанні?
У навчанні зовсім немає фешн маркетингу. Це те, що дозволяє зробити творчість дизайнера його професією і успішною справою, якою він займається по життю. Такий курс є в вузах Італії. Це дуже важливий фактор – вміння вписати свою творчість в соціум, в його сьогоднішні потреби, вміння себе подати і продати. Це перше, що важливо після умінь генерувати ідеї.

А з якими труднощами стикаються люди з професією дизайнера одягу?
Труднощі у всіх різні. Комусь не вистачає натхнення, кому-то – інформації і знань, комусь сил і організації. Ці проблеми не вирішить ніхто крім дизайнера. Але людина з потужною освітньою базою, звичайно, буде успішніше конкурента. При цьому важлива не тільки база освіти, а й самоосвіти. Уміння бачити щось інакше, ніж інші, - це основне.

Що надихає вас на створення колекції?
Надихаємося ми завжди матеріалами. Це найскладніше і цікаве завдання одночасно. У колекції, яку ми представляли на UFW є гра цікавих фактур, ефекти зістарености і арт-обробка матеріалів, заперечення трендів і відображення внутрішньої спроможності особистості. Для створення образів були використані наші улюблені матеріали – бавовна, вовна і натуральна шкіра.

Що б ви побажали дизайнерам, які тільки починають свій шлях?
Будьте завжди самокритичними нарівні з упевненістю в тому, що ви несете своєю творчістю. Не упускайте можливостей. Вони всюди. Ловіть їх і користуйтеся подарунками долі. Ви не обійдетеся без помилок. Але вони зроблять вас сильніше і професійніше. Беріть участь, створюйте, дивіться, що роблять інші. Охоплює те, що охопити неможливо. Це те, що спонукає особисто нас рухатися вперед і чого ми бажаємо щиро всім!





Made on
Tilda