Під живий виступ музичного колективу «Manera» спільно з українським брендом «Lemoni» вони представлять нову колекцію «City mood», присвячену рідному місту і продемонструють яким, на думку дизайнера бренду, буде мода в Харкові в майбутньому.
За словами начальника Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів, Вікторії Грецької-Миргородської, осінній сезон проекту буде унікальним і ставить перед собою амбітні цілі. «Kharkiv Fashion» - проект, який любить дивувати. Уже не перший раз на подіум заходу виходять діти. Я впевнена, що «Сорванцы» зроблять справжній фурор. Ми побачимо колаборацію театру і дизайнерської думки. Це буде цікаво», - зазначила Вікторія Грецька-Миргородська.
Як зазначає режисер театру «Сорванцы» Олена Вартанян, творчі і талановиті актори у віці від 7 до 12 років покажуть новий Харків, який живе в умовах діджіталізаціі, гаджетів і нових технологій, Харків, який задає ритм розвитку для майбутніх поколінь і міст. «Харків - це місто, яке народжує великих людей: акторів, поетів, музикантів, це місто нових можливостей і їх втілень. Майбутнє починається з кожного з нас», - зазначає Олена Вартанян.
Дизайнер, засновниця дитячого бренду «Lemoni», Ольга Ковтун, розробила колекцію спеціально для показу саме на «Kharkiv Fashion 2019». Колекція «City mood» сезону весна/літо 2020 року - це улюблений дітьми спорт-шик, комфортні образи, які будуть доповнені трендовими аксесуарами. Незвичайним акцентом в колекції стане ручний розпис на тканині в колаборації з юною художницею Діаною Нгуєн.
Показ колекції відбудеться в перший день «Kharkiv Fashion 2019» - 11 жовтня на Арт-заводі «Механіка. Інша Земля».
Проект «Kharkiv Fashion» організований Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів за ініціативою учасників Харківського кластера легкої промисловості та дизайну під патронатом Харківського міського голови Геннадія Кернеса.