Наші новини

Переможцям конкурсу іміджевих проектів розповіли про роботу з бюджетними коштами

Консультація з організації роботи з казначейством і складання фінансової звітності для переможців міського конкурсу інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів пройшла 11 червня в Харківській міській раді.

Авторам проектів – переможцям конкурсу розповіли про роботу з міськрадою і документах для відкриття рахунків в казначействі, а також про те, як складається фінансова звітність.

«Такі консультації – важливий етап в реалізації проектів. Наше завдання – зробити все можливе, щоб переможцям конкурсу було легко працювати з бюджетними коштами, і вони зрозуміли, що місто зацікавлене в інноваціях, які підвищують його імідж і дають можливість реалізуватися талановитим людям», – прокоментувала зустріч начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів, Вікторія Грецька-Миргородська.

Нагадаємо, конкурс інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів реалізується в Харкові третій рік поспіль і проходить в двох категоріях: «міні-проекти» (плановий обсяг фінансування з міського бюджету – до 100 тис. грн) і «великі проекти» (обсяг фінансування – від 100 до 200 тис. грн). Проекти можуть стосуватися проведення національних, міжнародних форумів, конгресів, виставок, фестивалів, конкурсів та заходів, спрямованих на удосконалення міської інфраструктури, підвищення інноваційної, інвестиційної привабливості міста, його позитивного іміджу на різних рівнях.

Цього року до участі в конкурсі було допущено 38 з 40 заявлених проектів. Експертна рада визначила 10 переможців конкурсу. На сьогоднішній день організації – переможці конкурсу переходять до стадії укладення договорів з Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів міської ради для отримання фінансування. Вони отримають муніципальні гранти в розмірі від 40 до 165 тис грн.

Серед них – громадська організація «Креавіта» з проектом «Інклюзивна мода як засіб просування інклюзії та толерантності в місті Харків», громадська організація «Харківський кластер легкої промисловості та дизайну» з проектом «Харківське - це модно.

Популяризація професій легкої промисловості», громадська організація «Фундація «Схід – Захід» з ідеєю створення віртуального музею Харківської циркової культури «Старий цирк Грікке» та інші.

Всі проекти повинні бути реалізовані до кінця року.

Фоторепортаж підготував Ілля Пшеничний:




Іміджеві проєкти
Made on
Tilda