Наші новини

У Києві завершився ювілейний сезон Ukrainian Fashion Week

У Києві завершився 50-й сезон Ukrainian Fashion Week. Дизайнери та школи моди показали упродовж 3-6 лютого свої найновіші колекції, а відвідувачі мали змогу ознайомитись з авторськими експозиціями та прем’єрами кінострічок.

Захід розпочався з показу колекцій випускників Львівської школи моди. Ідея полягає у вмінні поєднати культуру моди Галичини з загальноєвропейськими традиціями. Дизайнери створили провідний образ “етностилю", додаючи сучасних геометричних форм, аксесуарів та матеріалів.

Презентований на Тижні моди проєкт Epson Digital Fashion Lab є продовженням багаторічного партнерства компанії Epson та Ukrainian Fashion Week. Проєкт має на меті навчити дизайнерів працювати з друком принтів на тканині, щоб створити капсульні колекції. Від вересня 2021 року 20 молодих дизайнерів у межах теоретичного напрямку освітньої програми пройшли навчання щодо профільних, маркетингових та юридичних аспектів fashion-індустрії. Лекторами на програму були запрошені провідні експерти зі світу моди та маркетингу. Керівниками проєкту стали досвідчені дизайнери та викладачі: головним лектором виступив дизайнер і засновник бренду PODOLYAN Володимир Подолян, а творчим куратором проєкту – дизайнер та засновник бренду KIR-KHARTLEY Кирило Харитонцев.

Бренд LISABO, представлений в останній день Тижня моди, був створений у 2020 році дизайнеркою Аліною Лучинською. Провідною ідеєю авторка обрала жіночність та природність. Для колекції “Facets of the Soul” Лучинська надихнулась образами природи.

Основними матеріалами стали шовк, джинса, екошкіра. Бренд застосовує обробку з натурального пір’я та кришталеві намистинки. Багатогранна палітра чорного виглядає вишукано у поєднанні зі стрічками та кришталевими декором, який надає глибини.

Ще один учасник Тижня моди - Nick Kichkar, якого ще називають українським Dior, поєднує стилі різних епох. Назва цьогорічної колекції “Пудра Рококо” говорить за себе. В образах простежуються елементи французької моди 50-х років ХХ століття та стилю Рококо ХVIII ст. Дизайнер додає банти та корсети, що підкреслюють жіночність і застосовує відтінки, які додають легкості одягу.

“Мета колекції – передати момент, коли сучасна дівчина повертається після щоденних справ додому, скидає повсякденний одяг, чепуриться біля туалетного столика, далі одягає вечірню сукню і вирушає до театру”, - зазначають організатори.

Протягом тижня моди свої колекції представили понад 40 дизайнерів. Наразі вони готуються до подальших показів за кордоном.
Made on
Tilda